Strategie de marketing
Intr-o societate in care tehnologia revolutioneaza permanent modul in care traim si pietele pe care activam, intrebarea fundamentala inceteaza sa fie “Ce altceva putem face?” ci “Ce altceva putem face pentru clientii nostri?”
Astfel, nucleul afacerii se muta din zona facilitatilor de productie, catre piata si catre client, iar sursa avantajului competitiv, a asa zisei diferentieri, se deplaseaza in afara organizatiei, regasindu-se in natura si intensitatea relatiei cu clientii, in colaborarea cu partenerii de pe canalul de distributie, ca si in alte elemente complementare. In loc sa se erodeze in timp, avantajul devine cumulativ, se consolideaza cu ajutorul experientei si a know how-ului acumulat.
Ca parteneri in procesul de articulare a unei strategii, ajutam clientii sa parcurga etapele firesti de la idee la succes:
- sa scaneze corect contextul pietei pe care activeaza
- sa analizeze natura si intensitatea concurentei
- sa identifice multitudinea stakeholderilor si profilul fiecaruia
- sa inteleaga nevoile si interesele clientilor
- sa recunoasca cele mai reprezentative segmente de clienti
- sa valorifice eficient resursele pentru a-si atinge obiectivele
- sa cuantifice rezultatele
- sa inoveze si sa se dezvolte.
Nu in ultimul rand, suntem alaturi de clientii nostri in a recunoaste nu doar ce le este de necesar, ci si ce este important pentru acestia. Impreuna, construim o matrice de beneficii si semnificatii ce imbina argumentele rationale si valorile emotionale, creand o legatura superioara intre marca, produs si client.